SOCIAL STRATEGIE, COMMUNITY MANAGEMENT, SOCIAL ADVERTISING

AH Pollemans

De samenwerking met Jan en Jeffrey Pollemans is in 2016 gestart. Met een supermarkt waar aandacht en service keywords zijn vinden de ondernemers het belangrijk om ook op social media bereikbaar te zijn. Wij verzorgen maandelijks de invulling van de content kalender er zorgen middels advertising ervoor dat AH Pollemans ook via social media bij haar doelgroepen zichtbaar is.

DETAILS

BEDRIJF: Albert Heijn Pollemans
DIENSTEN: Social strategie, community management, social advertising
SINDS: 2016 – heden
SOCIALS: Facebook | Instagram

 

Facebook

Albert Heijn Pollemans is een begrip in Etten-Leur. De ondernemers zijn lokaal erg betrokken en kwaliteit en persoonlijke service vinden zij ontzettend belangrijk. Geen dag is hetzelfde in een supermarkt. Aan de hand van een maandelijkse content planning geven we een kijkje in de keuken en verrassen we de community met recepten, leuke nieuwtjes, win-acties en lokale initiatieven.

Content creatie

We bepalen iedere maand, aan de hand van budget, middelen en de contentplanning welke content het beste past om de boodschap over te brengen. Dat kan zijn in foto’s, video, Boomerangs, GIFjes, polls en content die aanstuurt op interactie. 

Instagram

Begin dit jaar hebben we een Instagram account aangemaakt. We vinden het belangrijk ook de jongere doelgroep(en) goed te bereiken, vandaar de keuze voor dit platform. Instagram is voor inspiratie. We letten in de fotografie op beelden van hoogwaardige kwaliteit en kiezen vaak voor close up shots.